0

Fotografering, fyrhjuling och etiketter!

Hallå hallå gott folk.

Som vanligt tar det lite tid mellan mina inlägg, och som vanligt så ska jag försöka ändra på det.
Har faktiskt fotograferat ovanligt lite under sommaren, eller, jag har lagt upp ovanligt lite bilder som jag tagit.
Det har vart fullt upp med annat helt enkelt.

Men nu är det ju snart höst och det brukar vara en riktigt trevlig årstid att ta bilder av.

Största problemet är väl att jag inte har något sätt att åka runt och fotografera på, Raptorn har nämligen kastat in handduken, igen. Troligtvis är det tändspolen som är väck, jag hoppas att det inte är något värre.
Så nu blir det väl massa pill med den i garaget antar jag, och det brukar ju sluta i en mindre katastrof med skruvar till höger och vänster, skruvar som försvinner, nya skruvar som dyker upp, gamla som inte passar osv.. *suck*.

Fast så ska det inte bli den här gången, för den här gången ska jag märka upp allting och ha det sorterat.

Ett smart sätt är att skaffa en etikettskrivare från www.collinder.se, då kan man enkelt skriva ut etiketter och
allting snyggt och prydligt i uppmärkta lådor. Det underlättar grymt mycket i ett garage som är kaos.
Väldigt simpelt att bara koppla in en liten smidig maskin via usb och sen skriva ut egna lappar.

Dom har många andra bra grejor också, in å kika vettja!

Förhoppningsvis så får jag ordning på allt med fyrhjulingen innan det är vinter så
jag kan ta mig ut och fotografera lite längre bort än bara i Tresjö

Och till sist så bjuder jag på några bilder från sommaren, ha de gött! :)


 
Inlägget publicerades den 2 September år 2014 klockan 14:34

0 kommentarer
Dela inlägget på eller
Hallå hallå gott folk.

Som vanligt tar det lite tid mellan mina inlägg, och som vanligt så ska jag försöka ändra på det.
Har faktiskt fotograferat ovanligt lite under sommaren, eller, jag har lagt upp ovanligt lite bilder som jag tagit.
Det har vart fullt upp med annat helt enkelt.

Men nu är det ju snart höst och det brukar vara en riktigt trevlig årstid att ta bilder av.

Största problemet är väl att jag inte har något sätt att åka runt och fotografera på, Raptorn har nämligen kastat in handduken, igen. Troligtvis är det tändspolen som är väck, jag hoppas att det inte är något värre.
Så nu blir det väl massa pill med den i garaget antar jag, och det brukar ju sluta i en mindre katastrof med skruvar till höger och vänster, skruvar som försvinner, nya skruvar som dyker upp, gamla som inte passar osv.. *suck*.

Fast så ska det inte bli den här gången, för den här gången ska jag märka upp allting och ha det sorterat.

Ett smart sätt är att skaffa en etikettskrivare från www.collinder.se, då kan man enkelt skriva ut etiketter och
allting snyggt och prydligt i uppmärkta lådor. Det underlättar grymt mycket i ett garage som är kaos.
Väldigt simpelt att bara koppla in en liten smidig maskin via usb och sen skriva ut egna lappar.

Dom har många andra bra grejor också, in å kika vettja!

Förhoppningsvis så får jag ordning på allt med fyrhjulingen innan det är vinter så
jag kan ta mig ut och fotografera lite längre bort än bara i Tresjö

Och till sist så bjuder jag på några bilder från sommaren, ha de gött! :)


 




URL -




E-mail -




Namn -





Trackback