0

Bloggtorka.

Hallåj bloggfolket!
 
Ja som ni kanske märker så händer det ju inte farligt mycket här på bloggen, det finns en anledning till det. Jag slänger upp dom flesta av mina bilder på min facebook sida nuförtiden, och det beror på att det är så mycket lättare att nå ut där.

Tyvärr är facebooks bildhantering totalt talanglös, den slaktar bilder hit och dit. Så jag tänker inte sluta blogga, men det kommer kanske inte upp bilder varje dag!
 
Skulle ni vilja följa mig på FB så heter min grupp Sam-S Photo.
Bjuder på några vinterbilder från en otroligt härlig dag för någon vecka sedan.
Inlägget publicerades den 23 Februari år 2013 klockan 22:38

0 kommentarer
Dela inlägget på eller
Hallåj bloggfolket!
 
Ja som ni kanske märker så händer det ju inte farligt mycket här på bloggen, det finns en anledning till det. Jag slänger upp dom flesta av mina bilder på min facebook sida nuförtiden, och det beror på att det är så mycket lättare att nå ut där.

Tyvärr är facebooks bildhantering totalt talanglös, den slaktar bilder hit och dit. Så jag tänker inte sluta blogga, men det kommer kanske inte upp bilder varje dag!
 
Skulle ni vilja följa mig på FB så heter min grupp Sam-S Photo.
Bjuder på några vinterbilder från en otroligt härlig dag för någon vecka sedan.




URL -




E-mail -




Namn -





Trackback