0

Pictures from the past

Godkväll.
 
Jag tänkte titta in och uppdatera här litegrann. Det börjar bli väldigt höstigt ute och snart är det nog vinter igen, jag klagar inte. För mig har skolan (folkhögskola) börjat igen och det ska bli skönt att få lite ordning på livet. Dom senaste månaderna har vart röriga, minst sagt - jag har haft väldigt många "nere-perioder" av olika anledningar och har väl det fortfarande. Sånt får man väl bara ta helt enkelt.
 
MEN..
Jag är iallafall grymt fotosugen, jag hoppas verkligen att jag snart får iordning på mitt transportmedel (fyrhjulingen) så jag kan ta mig runt och plåta några sista gånger innan jag ska sälja den. Efter det blir det väl körkort och skoteråkning som gäller.
 
Och som jag längtar efter skoteråkning, helt sanslöst, har suttit och gått igenom bilder från 3 år tillbaks tills nu, och vinterbilderna gör mig galen, men snart så.
 
Körkortet då, längtar jag efter det?
Alltså det här med körkort och Samuel (dvs. jag) är lite av ett mysterium, jag är ju väldigt motorintresserad på många sätt och frihet att ta sig runt som man vill är det bästa som finns, men jag har inget körkort.
Många tror säkert att jag inte kan köra bil alls eller att det är något problem på det viset.
 
Faktum är bara att körkortet inte har intresserat mig det minsta sen jag fyllde 18, jag kan inte svara på varför, men så är det. Jag är en sån person som älskar att köra moped, mc , fyrhjuling, skoter - oskyddade fordon helt enkelt, det är en speciell känsla. Jag kan absolut köra bil och övningskör en del till och från, bil har helt enkelt inte intresserat mig förens nu. Jag känner att det snart är dags.
 
Med tanke på att jag tänker satsa på att starta fotoföretag inom en kort framtid så kan det ju vara vettigt att ha ett fordon som man kan lasta in fotogrejorna i. Det kan bli lite bökigt att plocka med sig studioblixtar osv på skotern ;)
 
Nä, nu ska jag spela lite Battlefield 3, och sen blir det nanna kudden.
 
Ha det bra!
(Jag bjuder på 4 bilder från mina "gamla" mappar.)
 

 






 
Inlägget publicerades den 14 September år 2012 klockan 23:31

0 kommentarer
Dela inlägget på eller
Godkväll.
 
Jag tänkte titta in och uppdatera här litegrann. Det börjar bli väldigt höstigt ute och snart är det nog vinter igen, jag klagar inte. För mig har skolan (folkhögskola) börjat igen och det ska bli skönt att få lite ordning på livet. Dom senaste månaderna har vart röriga, minst sagt - jag har haft väldigt många "nere-perioder" av olika anledningar och har väl det fortfarande. Sånt får man väl bara ta helt enkelt.
 
MEN..
Jag är iallafall grymt fotosugen, jag hoppas verkligen att jag snart får iordning på mitt transportmedel (fyrhjulingen) så jag kan ta mig runt och plåta några sista gånger innan jag ska sälja den. Efter det blir det väl körkort och skoteråkning som gäller.
 
Och som jag längtar efter skoteråkning, helt sanslöst, har suttit och gått igenom bilder från 3 år tillbaks tills nu, och vinterbilderna gör mig galen, men snart så.
 
Körkortet då, längtar jag efter det?
Alltså det här med körkort och Samuel (dvs. jag) är lite av ett mysterium, jag är ju väldigt motorintresserad på många sätt och frihet att ta sig runt som man vill är det bästa som finns, men jag har inget körkort.
Många tror säkert att jag inte kan köra bil alls eller att det är något problem på det viset.
 
Faktum är bara att körkortet inte har intresserat mig det minsta sen jag fyllde 18, jag kan inte svara på varför, men så är det. Jag är en sån person som älskar att köra moped, mc , fyrhjuling, skoter - oskyddade fordon helt enkelt, det är en speciell känsla. Jag kan absolut köra bil och övningskör en del till och från, bil har helt enkelt inte intresserat mig förens nu. Jag känner att det snart är dags.
 
Med tanke på att jag tänker satsa på att starta fotoföretag inom en kort framtid så kan det ju vara vettigt att ha ett fordon som man kan lasta in fotogrejorna i. Det kan bli lite bökigt att plocka med sig studioblixtar osv på skotern ;)
 
Nä, nu ska jag spela lite Battlefield 3, och sen blir det nanna kudden.
 
Ha det bra!
(Jag bjuder på 4 bilder från mina "gamla" mappar.)
 

 






 




URL -




E-mail -




Namn -





Trackback