2

Citylights

Hallåj, vad händer gott folk?
 
Jag sitter och lirar Guild Wars 2 ikväll, trodde verkligen inte att det skulle vara min typ av spel men ack så förvånad jag blev. Till helgen blir det att skruva lite fyrhjuling, bygga paintballbana och sedan spela paintball i Åsele, blir nog skoj det. Kameran följer självklart med.
 
Jag bjuder på en bild från när jag och älsklingen var ute och gled på stan en kväll förra veckan.
Vi parkerade nere i hamnen och stod bara där en stund och tittade på alla mysiga ljus från stan och sådär.
Fick lov att plåta Foppas mästerverk (eller hur var det med den saken?)
 
Jag och Viktoria kom iallafall fram till att byggnaden ser helt okej ut på natten, men på dagen.. nja.
 
 
 
Inlägget publicerades den 22 September år 2012 klockan 01:18

2 kommentarer
Dela inlägget på eller
Hallåj, vad händer gott folk?
 
Jag sitter och lirar Guild Wars 2 ikväll, trodde verkligen inte att det skulle vara min typ av spel men ack så förvånad jag blev. Till helgen blir det att skruva lite fyrhjuling, bygga paintballbana och sedan spela paintball i Åsele, blir nog skoj det. Kameran följer självklart med.
 
Jag bjuder på en bild från när jag och älsklingen var ute och gled på stan en kväll förra veckan.
Vi parkerade nere i hamnen och stod bara där en stund och tittade på alla mysiga ljus från stan och sådär.
Fick lov att plåta Foppas mästerverk (eller hur var det med den saken?)
 
Jag och Viktoria kom iallafall fram till att byggnaden ser helt okej ut på natten, men på dagen.. nja.
 
 
 

Vikkipedia skriver...

Meeeen gud sicken bra parkering alltså..... <3

Kommentaren postad den 23/09-2012, klockan 12.25
Sami skriver...

HAHA MEN SPELA ROLL :O...




URL -




E-mail -




Namn -





Trackback