0

When the sun sets

Tjosan hoppsan.
Vart lite snurrig dag idag men nu är det på rätt spår igen.
Slänger upp 1 bild från en mysig fototur som jag och Viktoria tog, och en på min nya paintballmarkör.
 
HDR-bilderna kan vara lite brusiga, något vart gälet i Photomatix och jag orkade inte ändra det. Sen måste mitt vidvinkel skickas in för justering igen, dom som gjorde det sist gjorde ett värdelöst jobb. Så fokusen är som den är.
 
 
 
 
Inlägget publicerades den 20 Oktober år 2012 klockan 23:20

0 kommentarer
Dela inlägget på eller
Tjosan hoppsan.
Vart lite snurrig dag idag men nu är det på rätt spår igen.
Slänger upp 1 bild från en mysig fototur som jag och Viktoria tog, och en på min nya paintballmarkör.
 
HDR-bilderna kan vara lite brusiga, något vart gälet i Photomatix och jag orkade inte ändra det. Sen måste mitt vidvinkel skickas in för justering igen, dom som gjorde det sist gjorde ett värdelöst jobb. Så fokusen är som den är.
 
 
 
 




URL -




E-mail -




Namn -





Trackback