0

Natural beauty

Jag är sjukt dålig på att skriva nuförtiden känner jag, men bilder kommer det iallafall!
Den här bilden är tagen med mitt 50mm F/1.4 och en 21mm mellanring.
Mellanringar låter dig komma närmre med objektiven utan att du förlorar skärpa.
Och eftersom jag inte har något macroobjektiv för tillfället så är mellanringarna perfekta!
Man kan komma snuskigt nära om man kombinerar flera stycken, jag får fixa några bilder på det framöver.
 
 
 
 
 
 
Inlägget publicerades den 25 Oktober år 2012 klockan 23:44

0 kommentarer
Dela inlägget på eller
Jag är sjukt dålig på att skriva nuförtiden känner jag, men bilder kommer det iallafall!
Den här bilden är tagen med mitt 50mm F/1.4 och en 21mm mellanring.
Mellanringar låter dig komma närmre med objektiven utan att du förlorar skärpa.
Och eftersom jag inte har något macroobjektiv för tillfället så är mellanringarna perfekta!
Man kan komma snuskigt nära om man kombinerar flera stycken, jag får fixa några bilder på det framöver.
 
 
 
 
 
 




URL -




E-mail -




Namn -





Trackback