0

Skärpedjup

Hallåj!

Här kommer några bilder jag bara plåtade på gården idag, det håller på att slå ut för fullt och det känns verkligen att sommaren är på väg! Grymt härligt, även om jag alltid saknar efter att smiska pudersnö med skotern.

På tal om skoter och andra maskiner, så hade jag tänkt att försöka få ihop en fotosession med quaden snart, får se om någon är villig att köra så jag kan plåta lite! (borde inte vara något problem att hitta frivilliga ;))









Inlägget publicerades den 23 Maj år 2012 klockan 23:50

[Photo]  
0 kommentarer
Dela inlägget på eller
Hallåj!

Här kommer några bilder jag bara plåtade på gården idag, det håller på att slå ut för fullt och det känns verkligen att sommaren är på väg! Grymt härligt, även om jag alltid saknar efter att smiska pudersnö med skotern.

På tal om skoter och andra maskiner, så hade jag tänkt att försöka få ihop en fotosession med quaden snart, får se om någon är villig att köra så jag kan plåta lite! (borde inte vara något problem att hitta frivilliga ;))













URL -




E-mail -




Namn -





Trackback