0

Yamaha Raptor 700SE Bigbore

Hejsan!

Jag vet att jag har vart kass på att uppdatera på sistone, men jag har haft fullt upp och dessutom strul med mina objektiv så det har stått lite stilla. Här kommer iallafall en bild jag tog igår med en av mina studioblixtar (Elinchrom 450w + 60x60 softbox). Jag kommer nu att börja lägga upp info om bilderna jag tagit, vilka inställningar och objektiv som använts, kan ju vara kul att veta! Så jag börjar här under.

Canon 60D | Tamron SP AF 90mm F/2 8 Di Macro | 1/125 @ F/2.8 | ISO 200





Inlägget publicerades den 19 Juni år 2012 klockan 17:00

[Photo]  
0 kommentarer
Dela inlägget på eller
Hejsan!

Jag vet att jag har vart kass på att uppdatera på sistone, men jag har haft fullt upp och dessutom strul med mina objektiv så det har stått lite stilla. Här kommer iallafall en bild jag tog igår med en av mina studioblixtar (Elinchrom 450w + 60x60 softbox). Jag kommer nu att börja lägga upp info om bilderna jag tagit, vilka inställningar och objektiv som använts, kan ju vara kul att veta! Så jag börjar här under.

Canon 60D | Tamron SP AF 90mm F/2 8 Di Macro | 1/125 @ F/2.8 | ISO 200









URL -




E-mail -




Namn -





Trackback