0

The perfect sunset

Hittade den här bilden bland mina gamla bilder, satt och stirrade på den i säkert 15 minuter, själva motivet i sig är inte det bästa jag plåtat - men jag älskar den ändå! Jag gillar verkligen hur ödslig den känns, men ändå varm med den helt galna solnedgången och lampan som är tänd i huset.

Och det ironiska är att jag minns att det var en svinkall höstkväll!
Måste gå igenom fler gamla bilder..

Nu är klockan 04:03 igen, dags att sova - fy Samuel.



Inlägget publicerades den 20 Juni år 2012 klockan 04:03

[Photo]  
0 kommentarer
Dela inlägget på eller
Hittade den här bilden bland mina gamla bilder, satt och stirrade på den i säkert 15 minuter, själva motivet i sig är inte det bästa jag plåtat - men jag älskar den ändå! Jag gillar verkligen hur ödslig den känns, men ändå varm med den helt galna solnedgången och lampan som är tänd i huset.

Och det ironiska är att jag minns att det var en svinkall höstkväll!
Måste gå igenom fler gamla bilder..

Nu är klockan 04:03 igen, dags att sova - fy Samuel.







URL -




E-mail -




Namn -





Trackback