0

I heart Paintball

Hallåj gott folk,
 
 
jag ber om ursäkt för dåligt med uppdateringar! Men det har bara vart mycket annat på listan just nu. Jag har nyligen (med min flickvän) fotograferat ett bröllop och barndop, och sen har det vart mycket paintball på sistone.
 
Vi (Laget: Dynamic) ska i helgen åka till Piteå och spela Norrlandsserien, vilket ska bli skitkul. Jag hoppas att vi vinner nån match , men huvudsakligen är vi där för att träna.
 
Sålde mitt macroobjektiv för några dagar sen, och köpte mig istället Phottix mellanringar (13, 21, 31) till mitt 50mm F/1.4 USM, grymt resultat blev det! Nästan bättre än macron, förutom att du är begränsad med fokusen.
 För er som inte vet så kortar mellanringar ner närgränsen, vilket gör att du kan gå ruskigt nära dina motiv.
Bilder från detta kommer snart!
 
Nu bjuder jag på lite bilder från Speedballträningen i Söndags. :)
 
Inlägget publicerades den 18 Juli år 2012 klockan 15:57

0 kommentarer
Dela inlägget på eller
Hallåj gott folk,
 
 
jag ber om ursäkt för dåligt med uppdateringar! Men det har bara vart mycket annat på listan just nu. Jag har nyligen (med min flickvän) fotograferat ett bröllop och barndop, och sen har det vart mycket paintball på sistone.
 
Vi (Laget: Dynamic) ska i helgen åka till Piteå och spela Norrlandsserien, vilket ska bli skitkul. Jag hoppas att vi vinner nån match , men huvudsakligen är vi där för att träna.
 
Sålde mitt macroobjektiv för några dagar sen, och köpte mig istället Phottix mellanringar (13, 21, 31) till mitt 50mm F/1.4 USM, grymt resultat blev det! Nästan bättre än macron, förutom att du är begränsad med fokusen.
 För er som inte vet så kortar mellanringar ner närgränsen, vilket gör att du kan gå ruskigt nära dina motiv.
Bilder från detta kommer snart!
 
Nu bjuder jag på lite bilder från Speedballträningen i Söndags. :)
 




URL -




E-mail -




Namn -





Trackback