0

Damn you SDHC card!

Den där känslan...
...när man raderar 300-400 bilder från ett minneskort och inte kan få tillbaka dom, huvva - not funny.
 
Det var vad jag lyckades med idag! Bilder som jag såg fram emot att få sätta tänderna i. Men det är bara ta nya tag och viktigast, nya bilder.
 

Jag har till stor del färdrigställt mina bilder från driftingen iallafall, det känns riktigt bra. Och i veckan får jag hem min efterlängtade vidvinkel - it will be glorious. 
 
Ikväll bjuder jag på 3 bilder, en från mitt 50mm F/1.4 med mellanringar monterade, en på min skoter och en från driftingen!
 
Mer bilder kommer imorgon.
 
PS: Om du som läser detta är sugen på att köpa bilder av mig, (tavlor, wallpapers, fototapet, posters). Så kontakta mig på [email protected] - om du vet vilken/vilka bild/bilder du vill ha så är det bara att länka till det inlägget på min blogg, eller så skickar jag en mapp med förhandsvisningar där du kan välja bland massa bilder (även bilder som inte finns här på bloggen)
 
Så kommer vi överens om ett pris!
 
Godnatt.
 
 
 
Inlägget publicerades den 28 Augusti år 2012 klockan 01:37

0 kommentarer
Dela inlägget på eller
Den där känslan...
...när man raderar 300-400 bilder från ett minneskort och inte kan få tillbaka dom, huvva - not funny.
 
Det var vad jag lyckades med idag! Bilder som jag såg fram emot att få sätta tänderna i. Men det är bara ta nya tag och viktigast, nya bilder.
 

Jag har till stor del färdrigställt mina bilder från driftingen iallafall, det känns riktigt bra. Och i veckan får jag hem min efterlängtade vidvinkel - it will be glorious. 
 
Ikväll bjuder jag på 3 bilder, en från mitt 50mm F/1.4 med mellanringar monterade, en på min skoter och en från driftingen!
 
Mer bilder kommer imorgon.
 
PS: Om du som läser detta är sugen på att köpa bilder av mig, (tavlor, wallpapers, fototapet, posters). Så kontakta mig på [email protected] - om du vet vilken/vilka bild/bilder du vill ha så är det bara att länka till det inlägget på min blogg, eller så skickar jag en mapp med förhandsvisningar där du kan välja bland massa bilder (även bilder som inte finns här på bloggen)
 
Så kommer vi överens om ett pris!
 
Godnatt.
 
 
 




URL -




E-mail -




Namn -





Trackback