0

Paintball - Dye DM11

Hallåj gott folk!
Nu är jag tillbaka i skogen igen (har vart hos min "tant" i stora farliga staden)
Idag fick jag ett fint paket med posten, nämligen en ny paintballmarkör - och jag är grymt nöjd!
Ser fram emot att starta uthyrning i sommar samt spela som bara den, så nu tycker jag att snön ska försvinna. Imorgon blir det till att ta quaden och fotografera, så förhoppningsvis har jag snart lite nya bilder att bjuda er på.
Ciao!
Inlägget publicerades den 26 April år 2012 klockan 21:03

[Photo]  
0 kommentarer
Dela inlägget på eller
Hallåj gott folk!
Nu är jag tillbaka i skogen igen (har vart hos min "tant" i stora farliga staden)
Idag fick jag ett fint paket med posten, nämligen en ny paintballmarkör - och jag är grymt nöjd!
Ser fram emot att starta uthyrning i sommar samt spela som bara den, så nu tycker jag att snön ska försvinna. Imorgon blir det till att ta quaden och fotografera, så förhoppningsvis har jag snart lite nya bilder att bjuda er på.
Ciao!




URL -




E-mail -




Namn -





Trackback