0

Ensam hemma

Jahapp, då sitter man här ensam idag då, Viktoria har åkt hem till stan och henne träffar jag inte förrens efter nyår. Det känns väldigt segt men det får gå ändå antar jag. Har spelat gitarr hela förmiddagen och funderat över hur i hela fridens namn jag ska hitta inspiration till att fotografera ordentligt.
Jag kom fram till den slutsatsen att det hänger en hel del på vädret, just nu så varvas blåsten med grått väder och det är inte dom bästa förhållandena direkt. Inte för att man inte kan ta fina bilder då men för att det har vart såhär väldigt länge och det känns tjatigt.
Här kommer iallafall två bilder från en av dom FÅ soliga dagar som vart hittills i vinter.
Ha det bra!
Inlägget publicerades den 27 December år 2011 klockan 16:32

[Photo]  
0 kommentarer
Dela inlägget på eller
Jahapp, då sitter man här ensam idag då, Viktoria har åkt hem till stan och henne träffar jag inte förrens efter nyår. Det känns väldigt segt men det får gå ändå antar jag. Har spelat gitarr hela förmiddagen och funderat över hur i hela fridens namn jag ska hitta inspiration till att fotografera ordentligt.
Jag kom fram till den slutsatsen att det hänger en hel del på vädret, just nu så varvas blåsten med grått väder och det är inte dom bästa förhållandena direkt. Inte för att man inte kan ta fina bilder då men för att det har vart såhär väldigt länge och det känns tjatigt.
Här kommer iallafall två bilder från en av dom FÅ soliga dagar som vart hittills i vinter.
Ha det bra!




URL -




E-mail -




Namn -





Trackback