0

Första advent - vinter snart?

Då var det snart December då, graderna kryper ner under noll och jag sitter här och väntar på snön, sliter håret av mig osv. Förra vintern var en katastrof, knappt någon snö och 20 mil på mätaren på skotern, usch.
Jag hoppas verkligen att det blir bättre i år.
 
Förra skotern är utbytt, och jag är riktigt sugen på att testa mitt nya åk. Det blev en Arctic XF 800 med lite extra "godis". Den blev dekalkittad i förrgår, och det blev riktigt bra!.
 
 
 
När det gäller fotografering så har jag hamnat i någon slags svacka, jag fotar väldigt lite. Det beror nog mest på att det har vart väldigt grått väder ganska länge och att jag inte känt mig så inspirerad till att fotografera inomhus. Fyrhjulingen har vart stillastående i flera månader så jag har mest vart fast på byn också.
 
Men dom får gånger det är lite solljus ute så känner jag suget efter att fara ut och ta nya bilder, så jag hoppas verkligen på en bra vinter i år.
 
 
 
Men jag kan ju iallafall bjuda på lite bilder som tagits under hösten, så hoppas vi på att det kommer mycket mer framöver när det vita guldet börjar falla och jag kan ta mig runt i naturen som jag vill igen! :)
 
 
 
 
 
 
 
Ha'de!
Inlägget publicerades den 30 November år 2014 klockan 19:55

0 kommentarer
Dela inlägget på eller
Då var det snart December då, graderna kryper ner under noll och jag sitter här och väntar på snön, sliter håret av mig osv. Förra vintern var en katastrof, knappt någon snö och 20 mil på mätaren på skotern, usch.
Jag hoppas verkligen att det blir bättre i år.
 
Förra skotern är utbytt, och jag är riktigt sugen på att testa mitt nya åk. Det blev en Arctic XF 800 med lite extra "godis". Den blev dekalkittad i förrgår, och det blev riktigt bra!.
 
 
 
När det gäller fotografering så har jag hamnat i någon slags svacka, jag fotar väldigt lite. Det beror nog mest på att det har vart väldigt grått väder ganska länge och att jag inte känt mig så inspirerad till att fotografera inomhus. Fyrhjulingen har vart stillastående i flera månader så jag har mest vart fast på byn också.
 
Men dom får gånger det är lite solljus ute så känner jag suget efter att fara ut och ta nya bilder, så jag hoppas verkligen på en bra vinter i år.
 
 
 
Men jag kan ju iallafall bjuda på lite bilder som tagits under hösten, så hoppas vi på att det kommer mycket mer framöver när det vita guldet börjar falla och jag kan ta mig runt i naturen som jag vill igen! :)
 
 
 
 
 
 
 
Ha'de!




URL -




E-mail -




Namn -





Trackback