2

Söt-Dixie!

Var på paintballbanan för att röja upp idag. Gubbarna (dvs. Marcus och Kim) var självklart också där.
Sen hade vi med oss en sprallig, hårig typ som mest bara ville sabotera för oss och dra iväg med pinnarna vi ställde upp! Så jag traskade runt med henne i skogen och tog lite bilder. Det är alltså Marcus och Evelinas hund Dixie! :)

(Och Evelina, om du läser det här - säg till om du vill ha några av bilderna jag tog på henne så fixar jag det. Eran hund har ju tyvärr en tendens att INTE VILJA SITTA STILL x) Och eftersom solen höll på att gå ner så vart det inga superbilder, men he dug!)




Inlägget publicerades den 26 Maj år 2012 klockan 03:22

[Photo]  
2 kommentarer
Dela inlägget på eller
Var på paintballbanan för att röja upp idag. Gubbarna (dvs. Marcus och Kim) var självklart också där.
Sen hade vi med oss en sprallig, hårig typ som mest bara ville sabotera för oss och dra iväg med pinnarna vi ställde upp! Så jag traskade runt med henne i skogen och tog lite bilder. Det är alltså Marcus och Evelinas hund Dixie! :)

(Och Evelina, om du läser det här - säg till om du vill ha några av bilderna jag tog på henne så fixar jag det. Eran hund har ju tyvärr en tendens att INTE VILJA SITTA STILL x) Och eftersom solen höll på att gå ner så vart det inga superbilder, men he dug!)





Vikkipedia skriver...

Ja, du kanske inte tycker att det är några "superbilder" men där säger jag emot dig, hjärtat mitt!



Tycker att det är hur fina bilder som helst på en väldigt fin vovve! <3



Puss!

Kommentaren postad den 26/05-2012, klockan 03.56
Evelina Edlund skriver...

Håller med Viktoria där!!!

Är inte det där några superbilder kan jag inte tänka mig hur dom superfina ser ut :P

Underbara bilder Samuel! Skulle jätte gärna ha bilderna :D



Kommentaren postad den 27/05-2012, klockan 20.32



URL -




E-mail -




Namn -





Trackback