5

SummerTimes

Sitter här med världens snuva och lite feber, är helt klart på bättringsväg men inte helt frisk ännu!
Börjar faktiskt längta efter sommaren, är så grymt sugen på paintball, quad och fotografering.
Jag har haft lite otur med min kamerautrustning på senaste tiden, det började med att skivan som visar vart fokusen är på mitt Canon EF 10-22mm F/3,5-4,5 lossnade. Nu har även mitt Canon EF 50mm F/1.8 II fallit isär, jag vet inte om det hänt i fotoväskan eller vad som orsakat det men trist är det iallafall, hoppas jag får ihop det igen.
Jag vill gärna tro att det är någon som läser min blogg och tittar på mina bilder, men det känns rätt tomt här. Ni får gärna lämna en kommentar om ni känner för det.
Inlägget publicerades den 19 Mars år 2012 klockan 17:39

[Photo]  
5 kommentarer
Dela inlägget på eller
Sitter här med världens snuva och lite feber, är helt klart på bättringsväg men inte helt frisk ännu!
Börjar faktiskt längta efter sommaren, är så grymt sugen på paintball, quad och fotografering.
Jag har haft lite otur med min kamerautrustning på senaste tiden, det började med att skivan som visar vart fokusen är på mitt Canon EF 10-22mm F/3,5-4,5 lossnade. Nu har även mitt Canon EF 50mm F/1.8 II fallit isär, jag vet inte om det hänt i fotoväskan eller vad som orsakat det men trist är det iallafall, hoppas jag får ihop det igen.
Jag vill gärna tro att det är någon som läser min blogg och tittar på mina bilder, men det känns rätt tomt här. Ni får gärna lämna en kommentar om ni känner för det.

Jesper skriver...

eftersom du nu ber om kommentarer, så får jag väl kommentera då :) jag hitta din blogg på snowmobile och har följt den sen jag hitta den, du e sjukt duktig på att fota, fortsätt med det :)

Anonym skriver...

Jesper: Det tackar jag så mycket för! :)

Sandra skriver...

GALET SNYGG BILD!!!!!

Minna skriver...

Säger som övergående talare, verkligen sjukt snygga bilder och du är verkligen grym på att fotografera! Förstår verkligen inte hur du får till alla bilder, skoterbilderna är verkligen exeptionella. Fortsätt med det där! :)

Kommentaren postad den 29/03-2012, klockan 22.02
Viktoria skriver...

Du vet att jag tittar och läser bloggen, älskling! <3

Kommentaren postad den 01/04-2012, klockan 13.29



URL -




E-mail -




Namn -





Trackback