0

Produktbilder

Ajämen, jag lever - tro det eller ej.
 
Jag har både bloggat, och fotograferat lite på sistone. Men all min ork till foto försvann när jag fick notan på renoveringen av mitt vidvinkelobjektiv. Cirkus 5000 skulle dom ha för det.
 
Men imorgon ska jag iallafall antingen få det reparerat, eller köpa en ny glugg - jag har inte bestämt mig för vad som känns mest prisvärt än.
 
Idag bjuder jag på lite random "produktbilder" jag tagit, nu är dessa bilder rätt gamla, men jag tror inte att dom vart uppe här förut iallafall.
 
Nu ska jag ta och ladda över bilder från kameran, och sen gå igenom runt 2000st, så det lär nog dyka upp en del här framöver!
 
Godnatt.
 
 

 
 
 
Inlägget publicerades den 26 Augusti år 2012 klockan 23:24

0 kommentarer
Dela inlägget på eller
Ajämen, jag lever - tro det eller ej.
 
Jag har både bloggat, och fotograferat lite på sistone. Men all min ork till foto försvann när jag fick notan på renoveringen av mitt vidvinkelobjektiv. Cirkus 5000 skulle dom ha för det.
 
Men imorgon ska jag iallafall antingen få det reparerat, eller köpa en ny glugg - jag har inte bestämt mig för vad som känns mest prisvärt än.
 
Idag bjuder jag på lite random "produktbilder" jag tagit, nu är dessa bilder rätt gamla, men jag tror inte att dom vart uppe här förut iallafall.
 
Nu ska jag ta och ladda över bilder från kameran, och sen gå igenom runt 2000st, så det lär nog dyka upp en del här framöver!
 
Godnatt.
 
 

 
 
 




URL -




E-mail -




Namn -





Trackback