0

Augusti redan?

Hallåj, jag ber om ursäkt för extremt dålig uppdatering här. Men det har vart lite rörigt och jag har inte vart så motiverad. Men det kommer tillbaks mer och mer!
 
Jaha, det är alltså redan Augusti, vart är sommaren? Visst, vi har haft en del fina dagar men ingen "supersommar"
Lite trist - men det kanske blir varmt den här månaden.
 
Imorgon eller på Tisdag hade jag tänkt lägga upp lite priser på porträttfotografering och så vidare. Självklart är det inte bara porträtt som kommer att fotas, du kanske vill ha en bil eller ett hus fotograferat? Det mesta går bra!
Jag kommer också självklart att sälja högupplösta bilder i olika storlekar som man kan rama in och sätta upp om man vill det.
 
Så mer om det nu i veckan!
 
 
 
Inlägget publicerades den 6 Augusti år 2012 klockan 01:32

0 kommentarer
Dela inlägget på eller
Hallåj, jag ber om ursäkt för extremt dålig uppdatering här. Men det har vart lite rörigt och jag har inte vart så motiverad. Men det kommer tillbaks mer och mer!
 
Jaha, det är alltså redan Augusti, vart är sommaren? Visst, vi har haft en del fina dagar men ingen "supersommar"
Lite trist - men det kanske blir varmt den här månaden.
 
Imorgon eller på Tisdag hade jag tänkt lägga upp lite priser på porträttfotografering och så vidare. Självklart är det inte bara porträtt som kommer att fotas, du kanske vill ha en bil eller ett hus fotograferat? Det mesta går bra!
Jag kommer också självklart att sälja högupplösta bilder i olika storlekar som man kan rama in och sätta upp om man vill det.
 
Så mer om det nu i veckan!
 
 
 




URL -




E-mail -




Namn -





Trackback