1

Summer is coming

Oj oj, nu går det verkligen undan med snön , knappt något kvar längre. Sjukt att man för 3 veckor sen kunde köra skoter i skogen och nu är det bar backe.
Well well, jag klagar inte! :)

Jag bjuder på 2 bilder som jag tog för några dagar sedan,den andra bilden är bara tagen utanför vårt hus när jag testade lite nya ND-filter som jag köpt.

Jag hade tänkt försöka ha lite tutorials här också framöver, lite kamerateknik, vad man ska tänka på , hur kameran fungerar och så vidare. Sen tänkte jag också visa hur jag arbetar med HDR! Så håll utkik efter det.
Godnatt! :)
Inlägget publicerades den 10 Maj år 2012 klockan 22:23

[Photo]  
1 kommentarer
Dela inlägget på eller
Oj oj, nu går det verkligen undan med snön , knappt något kvar längre. Sjukt att man för 3 veckor sen kunde köra skoter i skogen och nu är det bar backe.
Well well, jag klagar inte! :)

Jag bjuder på 2 bilder som jag tog för några dagar sedan,den andra bilden är bara tagen utanför vårt hus när jag testade lite nya ND-filter som jag köpt.

Jag hade tänkt försöka ha lite tutorials här också framöver, lite kamerateknik, vad man ska tänka på , hur kameran fungerar och så vidare. Sen tänkte jag också visa hur jag arbetar med HDR! Så håll utkik efter det.
Godnatt! :)

Vikkipedia skriver...

Svanbilden var så vacker! Kan vi ha den också som tavla i våran lägenhet sedan? <3

Kommentaren postad den 10/05-2012, klockan 23.18



URL -




E-mail -




Namn -





Trackback