0

Jajuste, blogga!

Jo jag har ju hört att man måste blogga konstant, uppdatera MINST 4 gånger i veckan och skriva om sådant som ingen faktiskt bryr sig om. Annars kommer man att drabbas av sanslöst hemska åkommor som t.e.x snöloppor.

Nämen allvarligt, jag har vart dålig på att uppdatera här måste jag säga, men det beror mest på att jag inte har fotograferat så mycket på sistone - MEN, nu har jag plockat fram blixtar , objektiv och kamera och ger järnet igen! Så ring till mormor, farmor, morfar och farfar , ja ring hela tjocka släkten och berätta att Sam är på G!
För er stackare som läser min blogg (jaa båda två!) och tycker att det är störande att jag inte delar upp texten i riktiga stycken, så vill jag bara säga att... DET GÅR INTE - bloggen är efterbliven!

Men till bättre nyheter, i veckan kommer min tant hit, det ska bli riktigt mysigt tycker jag - ska försöka att få henne att agera lite "testdocka" för studiofotografering hade jag tänkt.

Godnatt på er...dig...mig!


Inlägget publicerades den 11 Februari år 2012 klockan 23:31

[Photo]  
0 kommentarer
Dela inlägget på eller
Jo jag har ju hört att man måste blogga konstant, uppdatera MINST 4 gånger i veckan och skriva om sådant som ingen faktiskt bryr sig om. Annars kommer man att drabbas av sanslöst hemska åkommor som t.e.x snöloppor.

Nämen allvarligt, jag har vart dålig på att uppdatera här måste jag säga, men det beror mest på att jag inte har fotograferat så mycket på sistone - MEN, nu har jag plockat fram blixtar , objektiv och kamera och ger järnet igen! Så ring till mormor, farmor, morfar och farfar , ja ring hela tjocka släkten och berätta att Sam är på G!
För er stackare som läser min blogg (jaa båda två!) och tycker att det är störande att jag inte delar upp texten i riktiga stycken, så vill jag bara säga att... DET GÅR INTE - bloggen är efterbliven!

Men till bättre nyheter, i veckan kommer min tant hit, det ska bli riktigt mysigt tycker jag - ska försöka att få henne att agera lite "testdocka" för studiofotografering hade jag tänkt.

Godnatt på er...dig...mig!






URL -




E-mail -




Namn -





Trackback