0

Waking up..

Oj, lever han? Ja det gör han sannerligen!
 
Jag har inte skrivit här på väldigt länge, jag vet. Jag har mest hållit till på min facebooksida. Men nu kände jag för att skriva här litegrann. Om någon läser och tittar är det ju trevligt.
 
Vilken vinter det har varit.. och då menar jag inte på ett bra "2 meter snö och soliga dagar" sätt, utan på ett "knappt 50cm snö och 0 soltimmar" sätt. Det är tragiskt, vintern har vart SKIT. Jag har fått ihop 19mil på skotern under 2014, och det har inte ens vart 19 roliga klättra/härja mil, snarare 19 åka led mil.
 
Och solens frånvaro har resulterat i att jag knappt har fotograferat något alls sen November. Jag har försökt hålla god min och väntat tålmodigt på snö och sol, men nu får det vara nog, jag ger upp på vintern 2014. I vanliga fall får jag ångest när snön försvinner och det blir vår, men nu spelar det ingen roll längre.
 
Så jag blickar fram emot mot våren, paintballen och annat roligt och hoppas att vintern 2015 skärper sig rejält.
 
Men någonting måste du väl ha fotograferat? Mja, det har jag - men det är väldigt lite.
Har plåtat lite isracing och rally, men absolut ingen skoteråkning och ytterst lite landskap eftersom det har vart så dåligt väder. Mitt sug efter att fotografera porträtt (eller bara människor i allmänhet) har ökat väldigt mycket, måste börja leta folk som vill ställa upp på det. (Du kanske!?)
 
Jag ska försöka ta tag i att uppdatera här ibland igen, jag känner att det är roligare att skriva här än på Facebook, men det är såklart lättare att nå ut på "fejjan".
 
Slänger in några bilder jag tagit i vinter, och jag hoppas på att det hinner bli några fler innan våren också.
 
Ha det bra!
 
 
Inlägget publicerades den 2 Mars år 2014 klockan 04:42

0 kommentarer
Dela inlägget på eller
Oj, lever han? Ja det gör han sannerligen!
 
Jag har inte skrivit här på väldigt länge, jag vet. Jag har mest hållit till på min facebooksida. Men nu kände jag för att skriva här litegrann. Om någon läser och tittar är det ju trevligt.
 
Vilken vinter det har varit.. och då menar jag inte på ett bra "2 meter snö och soliga dagar" sätt, utan på ett "knappt 50cm snö och 0 soltimmar" sätt. Det är tragiskt, vintern har vart SKIT. Jag har fått ihop 19mil på skotern under 2014, och det har inte ens vart 19 roliga klättra/härja mil, snarare 19 åka led mil.
 
Och solens frånvaro har resulterat i att jag knappt har fotograferat något alls sen November. Jag har försökt hålla god min och väntat tålmodigt på snö och sol, men nu får det vara nog, jag ger upp på vintern 2014. I vanliga fall får jag ångest när snön försvinner och det blir vår, men nu spelar det ingen roll längre.
 
Så jag blickar fram emot mot våren, paintballen och annat roligt och hoppas att vintern 2015 skärper sig rejält.
 
Men någonting måste du väl ha fotograferat? Mja, det har jag - men det är väldigt lite.
Har plåtat lite isracing och rally, men absolut ingen skoteråkning och ytterst lite landskap eftersom det har vart så dåligt väder. Mitt sug efter att fotografera porträtt (eller bara människor i allmänhet) har ökat väldigt mycket, måste börja leta folk som vill ställa upp på det. (Du kanske!?)
 
Jag ska försöka ta tag i att uppdatera här ibland igen, jag känner att det är roligare att skriva här än på Facebook, men det är såklart lättare att nå ut på "fejjan".
 
Slänger in några bilder jag tagit i vinter, och jag hoppas på att det hinner bli några fler innan våren också.
 
Ha det bra!
 
 




URL -




E-mail -




Namn -





Trackback