2

Starry skies

Tjoflax, tittar in lite snabbt och slänger upp en bild.
Detta är ingen bild jag är nöjd med egentligen, men det var bara en otroligt mäktig stjärnhimmel för några dagar sen som jag fick lov att fotografera. Hade dock inte med mig mitt stativ och fjärrutlösare så jag orkade mig inte på någon speciell komposition, riktade bara kameran rätt upp.
 
Mäktigt är det!
Till vintern lär det bli mycket fotografering av himlavalvet. Då blir det dock lite mer planerade bilder.
 
 
Inlägget publicerades den 15 November år 2012 klockan 21:11

2 kommentarer
Dela inlägget på eller
Tjoflax, tittar in lite snabbt och slänger upp en bild.
Detta är ingen bild jag är nöjd med egentligen, men det var bara en otroligt mäktig stjärnhimmel för några dagar sen som jag fick lov att fotografera. Hade dock inte med mig mitt stativ och fjärrutlösare så jag orkade mig inte på någon speciell komposition, riktade bara kameran rätt upp.
 
Mäktigt är det!
Till vintern lär det bli mycket fotografering av himlavalvet. Då blir det dock lite mer planerade bilder.
 
 

doudoune moncler skriver...

Very good.Thank you very much

Kommentaren postad den 20/11-2012, klockan 10.02
Viktoria skriver...

Haha alltså spamkommentarer du får hela tiden. "Very good.THank you very much" xD

Kommentaren postad den 21/11-2012, klockan 11.01



URL -




E-mail -




Namn -





Trackback