0

Huyndai Shitbox

Nejdå, förlåt Hellman - din bil är ingen shitbox - bara nästan.

Det har blivit mycket bilar nu på sistone känner jag, men förhoppningsvis så ska jag orka pallra mig till något vackert ställe och plåta lite snart. Som jag skrev tidigare så har jag haft lite optik-strul och därför har suget för att fotografera vart rätt lågt.

Fotograferade min syster och hennes kompisar på studentbalen, jag skäms över resultatet, samma sak med plåtningen på Medeltidsdagen här i Trehörningsjö förra veckan. Aja, alla har vi våra svackor och jag hoppas att jag kommer ur min snart.



Inlägget publicerades den 11 Juni år 2012 klockan 01:50

[Photo]  
0 kommentarer
Dela inlägget på eller
Nejdå, förlåt Hellman - din bil är ingen shitbox - bara nästan.

Det har blivit mycket bilar nu på sistone känner jag, men förhoppningsvis så ska jag orka pallra mig till något vackert ställe och plåta lite snart. Som jag skrev tidigare så har jag haft lite optik-strul och därför har suget för att fotografera vart rätt lågt.

Fotograferade min syster och hennes kompisar på studentbalen, jag skäms över resultatet, samma sak med plåtningen på Medeltidsdagen här i Trehörningsjö förra veckan. Aja, alla har vi våra svackor och jag hoppas att jag kommer ur min snart.







URL -




E-mail -




Namn -





Trackback