0

Sommarvärme

Något vi Svenskar är otroligt bra på att prata om är vädret, och nu tänkte jag inte vara sämre än någon annan. Det är riktigt varmt och skönt ute idag måste jag säga, närmare 25 grader i skuggan.
Jag är lite irriterad på mig själv för jag har mest bara suttit inomhus och kollat på Dexter samt spelat Xbox, men nu ska jag ta mig i kragen och gå ut!
 
Jag bjuder på en bild från min tidigare morgonfotografering, det är en HDR bild med 5 exponeringar, den längsta är på runt 40 sekunder, vilket man ser tydligt på rörelserna i molnen. (Så nej, jag har inte suttit och slängt på massa osmakliga photoshop effekter ;)) Kan inte bestämma mig för om jag gillar den eller inte, men jag lägger upp den ändå!
 
 
 
 
Jag måste bara säga att jag saknar att fotografera med min vidvinkel extremt mycket, men jag hittar ju ingen som kan reparera den :(
 
 
 
 
 
Inlägget publicerades den 6 Juli år 2012 klockan 19:43

0 kommentarer
Dela inlägget på eller
Något vi Svenskar är otroligt bra på att prata om är vädret, och nu tänkte jag inte vara sämre än någon annan. Det är riktigt varmt och skönt ute idag måste jag säga, närmare 25 grader i skuggan.
Jag är lite irriterad på mig själv för jag har mest bara suttit inomhus och kollat på Dexter samt spelat Xbox, men nu ska jag ta mig i kragen och gå ut!
 
Jag bjuder på en bild från min tidigare morgonfotografering, det är en HDR bild med 5 exponeringar, den längsta är på runt 40 sekunder, vilket man ser tydligt på rörelserna i molnen. (Så nej, jag har inte suttit och slängt på massa osmakliga photoshop effekter ;)) Kan inte bestämma mig för om jag gillar den eller inte, men jag lägger upp den ändå!
 
 
 
 
Jag måste bara säga att jag saknar att fotografera med min vidvinkel extremt mycket, men jag hittar ju ingen som kan reparera den :(
 
 
 
 
 




URL -




E-mail -




Namn -





Trackback