0

Första inlägget.

Ja man kanske ska ta tag i det här med bloggen nu och slänga upp lite information om vem jag är och vad jag gör.

Jag heter alltså Sam (Samuel) och är 20, snart 21 år och bor i Trehörningsjö (7mil utanför Örnsköldsvik).
Jag är fotograf, jag plåtar mest landskap men även extremsport och porträtt. Planen är att starta ett fotoföretag med min flickvän som också fotograferar (www.vikkipedia.se).

Har nog inte så mycket mer vettigt att skriva just nu så jag lägger upp lite bilder istället.
Inlägget publicerades den 26 Oktober år 2011 klockan 19:08

[]  
0 kommentarer
Dela inlägget på eller
Ja man kanske ska ta tag i det här med bloggen nu och slänga upp lite information om vem jag är och vad jag gör.

Jag heter alltså Sam (Samuel) och är 20, snart 21 år och bor i Trehörningsjö (7mil utanför Örnsköldsvik).
Jag är fotograf, jag plåtar mest landskap men även extremsport och porträtt. Planen är att starta ett fotoföretag med min flickvän som också fotograferar (www.vikkipedia.se).

Har nog inte så mycket mer vettigt att skriva just nu så jag lägger upp lite bilder istället.




URL -




E-mail -




Namn -





Trackback